Sıkça Sorulan Sorular

  • KahramanKartı Nereden Alabilirim?
    KahramanKart’nızı şehrin ulaşım hatları üzerinde duraklara yakın noktalarda bulunan N Kolay ve KahramanKart Bayileri veya KahramanKart İşlem Merkezi’nden temin edebilirsiniz.
  • KahramanKart’a Nasıl Yükleme Yapılır?
    Otobüs duraklarına yakın noktalarda bulunan N Kolay ve E-Kent bayileri, mini bankolar ve online yükleme yaparak KahramanKart’ınıza kolayca yükleme yapabilirsiniz.
  • KahramanKart Başvurusu veya Kart Vizeleme İçin 65 Yaş Üstü ve Engelli Vatandaşlar Ne Yapmalı?
    65 yaş üstü ve engelli vatandaşlarımızın bizzat işlem merkezine gelmeleri gerekmemektedir. Yakınları işlem merkezine gelerek onların adına işlem yapabilmektedir.
  • Neden Vize Ücreti Alınıyor?
    Not : 10.07.2019 Tarih ve 2019/03-11 sayılı UKOME kararı uyarınca vizeleme ücret tarifesi belirlenmiştir. Vize ücretleri bu toplantı karar tutanaklarına binaen uygulamaya konulmuştur.
  • KahramanKart Belirli Bir Süre Kullanılmadığında Geçersiz Olur Mu?
    Tam Kart’ınızı süresiz kullanabilirsiniz.
    İndirimli ve Serbest kartlarınız ise 1 yıl süreyle geçerlidir. 1 yıl sonunda bağlı bulunduğunuz kurumdan (Mili Eğitim Müdürlüğü, İlköğretim, Lise vb.) almış olduğunuz belge ile KahramanKart İşlem Merkezi’nde vizenizi yenileterek İndirimli veya Serbest kartınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • KahramanKart Kaybedilir veya Çalınırsa Ne Yapılır?
    Tam KahramanKart’ınız kaybolur ya da çalınırsa, kartın sahibi bilinmediği için iptal ettiremezsiniz ve içerisinde ki yüklü tutarı da kaybetmiş olursunuz. N Kolay Bayisi veya KahramanKart İşlem Merkezi’nden yeni KahramanKart satın almanız ve kartınıza yükleme yapmanız gerekmektedir.
    İndirimli ve Serbest kartlarda ise, KahramanKart İşlem Merkezi’nde dilekçe vererek kartınızı iptal ettirebilir ve içerisinde bulunan bakiyenizin yeni kartınıza aktarılmasını sağlayabilirsiniz.
  • KahramanKart Okuyucu Tarafından Okunnmazsa Ne Yapılır?
    KahramanKart’ınızı herhangi bir N Kolay Bayisi veya KahramanKart İşlem Merkezi’nden kontrol ettirebilirsiniz. Kartınız bir daha kullanılamayacak şekilde zarar görmüşse, kartınızı KahramanKart İşlem Merkezi’nde kart ücreti karşılığında yeniletebilirsiniz.
  • KahramanKart’ınızın Kırılması, Manyetiğinde Sorun Olması veya Geçersiz Uyarısı Alınması Durumunda Nereye Başvurulur?
    Tam, Serbest ve İndirimli KahramanKart’ların kırılması, kaybolması veya herhangi bir nedenle arızalanması durumlarında, kartınızın yenilenmesi için KahramanKart İşlem Merkezi’ne başvurmanız gerekmektedir.
  • KahramanKart’ın Kullanım Süresi Dolduğunda Yükleme Sırasında Ya Da Cihaza Okutulduğunda Uyarı Veriyor Mu?
    Evet, KahramanKart’ınızın süresi dolduğunda kartınızı kart okuyucularda kullanmaya çalıştığınızda, kart okuyucular üzerinden uyarı verilmektedir.
  • KahramanKart’da Bir Arıza Meydana Gelirse, Yenisini Çıkarmak İçin Herhangi Bir Ücret Ödeniyor Mu?
    KahramanKart’ınızı yeni aldığınız ve ilk yükleme sırasında bir arıza sebebiyle kullanamadığınız durumda kartınız yenisi ile ücretsiz değiştirilmektedir. Ancak, KahramanKart’ınızı kullanmaya başladıktan sonra oluşan arızalarda, yeni kart için kart ücreti alınmaktadır.
  • KahramanKart Aktarım Süresi ve Ücreti Nedir?
    Kahramanmaraş genelinde hatlar ve otobüsler arası aktarım 60 dakikadır. 60 dakika içerisinde farklı bir otobüse binildiğinde karttan 50 Krş. ücret alınır.
  • Kırılan KahramanKart İçerisindeki Tutar Nasıl Alınabilir?
    KahramanKart İşlem Merkezi’ne kırık kartınızla başvurarak kartınızın kırıldığını beyan ederek yeni bir kart alıyorsunuz. Kırılan kartınızda bulunan bakiyenizin yeni kartınıza aktarılması için kayıt açtırmanızdan 3 gün sonra ve gerekli kontrollerin tamamlanmasıyla kırılan kartınızdaki bakiye yeni kartınıza aktarılacaktır.
  • KahramanKart İşlem Merkezi’nde Kaç Adet İşlem Yapan Banko Bulunmaktadır?
    KahramanKart İşlem Merkezi’nde 3 adet banko bulunmaktadır. Bu 3 bankodan 2 tanesi Serbest, İndirimli Kart işlemleri veya kart problemleri konularında, 1 adet banko ise bayi işlemleri için hizmet vermektedir.